• Hjem

Bli fordelskunde hos medshop.dk - Fyll ut skjemaet her!

Fordelskunde hos medshop.dk

Nedenfor kan du se noen av de mange gode grunnene til å bli fordelskunde hos medshop.dk

Som Fordelskunde hos medshop.dk blir det enklere og billigere å drive klinikk.

12-30% på forbruksartikler

Faste rabatter på forbruksartikler. Du sparer mellom 12-30%

på de mest brukte produktene i klinikken.

Unike leverandøravtaler

Få unike priser hos mange av våre samarbeidspartnere. Hvor du

kan finne noen av varene som vi ikke har i vårt sortiment.

Spesielle tilbud

Spesielle tilbud på hele vårt sortiment - både på forbruksartikler,

medisinsk utstyr og klinikkinventar. Dette avhenger av at

man melder seg på vårt nyhetsbrev.

Gratis innkjøpsassistanse

Gratis innkjøpsassistanse, hvor vi automatisk sender en lenke til en

full handlekurv som kan justeres etter behov. Dette sparer tid

på innkjøp til klinikken.

Gratis frakt

Det er alltid gratis frakt som fordelskunde når du legger inn en

online bestilling.

Favorittliste

Vi tilbyr en skreddersydd favorittliste som passer til akkurat

deres klinikk.

Betalingstjeneste

Mulighet for påmelding til betalingstjeneste, som gjør deres

regnskap og administrasjon enklere og sparer dermed tid.

Daglig enkel tilgang

Vi gir veiledning på spesialistnivå.

Vi svarer på telefon innen 30 sekunder og besvarer e-poster samme dag.

Gratis support og servicetilbud

Gratis support på alt utstyr som er kjøpt hos oss og servicetilbud

uten ekstra kostnader - Vi sjekker utstyret gratis og gir en pris

på eventuell reparasjon før noe utføres.

Kalibreringstjeneste

Vi tilbyr kalibreringstjeneste på alt utstyr i klinikken.

Vi samarbeider med ledende serviceverksteder og har også vårt

eget serviceverksted.

Vi tilbyr alle helseprofesjonelle å bli fordelskunder - Det er gratis og uforpliktende.

Fyll ut skjemaet her!

hvis dere ønsker å registrere deres klinikk.

66 10 12 20 / info@medshop.dk


Doktorshop.no Klikk her for å kontakte kundesupport eller

Vilkår og betingelser for feilrapportering

Ved å sende inn en feilrapport gjennom dette skjemaet godtar du følgende vilkår og betingelser:

  1. Innsamling av informasjon:
    Når du sender inn en feilrapport, samler vi inn følgende informasjon:

    • Detaljer om problemet du opplever.
    • Nettleserinformasjon (f.eks. type, versjon).
    • Enhetsinformasjon (f.eks. enhetsmodell, operativsystem).
    • Din IP-adresse.

    Disse dataene er nødvendige for at vi effektivt kan diagnostisere og løse problemet.

  2. Bruk av innsamlet informasjon:
    Informasjonen du gir, inkludert din IP-adresse, vil utelukkende bli brukt til å identifisere, analysere og løse det rapporterte tekniske problemet. En kopi av feilrapporten vil også bli sendt til eieren av den aktuelle butikken for videre gjennomgang og løsning. Vi vil ikke bruke disse dataene til andre formål uten ditt samtykke.

  3. Overføring av data:
    Informasjonen som samles inn gjennom dette skjemaet, vil bli sendt direkte til Shoptech Consulting, vår tekniske tjenesteleverandør, som vil hjelpe med å løse de rapporterte problemene. Shoptech Consulting og butikkinnehaveren er underlagt taushetsplikt og vil ikke dele eller misbruke dine opplysninger.

  4. Datasikkerhet:
    Vi prioriterer sikkerheten til dine data og tar passende tiltak for å beskytte dem mot uautorisert tilgang, offentliggjøring eller endring.

  5. Ansvarsfraskrivelse:
    Ved å sende inn en feilrapport anerkjenner du at de innsamlede dataene, inkludert din IP-adresse, utelukkende vil bli brukt til feilsøking. Vi kan ikke holdes ansvarlige for problemer som oppstår på grunn av ufullstendig eller unøyaktig informasjon i rapporten.

  6. Aksept av vilkår:
    Ved å sende inn din feilrapport godtar du disse vilkårene og betingelsene. Hvis du ikke godtar dem, vennligst unngå å bruke dette skjemaet.